torsdag 20 november 2008

New way home

Gissa vad! Jag har fått öroninflammation, haha gud så roligt (: Upptäckte dock redan igår att de var nå fel eftersom jag hade nå helvetes ont i vänster örat då jag skulle lägga mig och sova. Men jag tog en alvedon och somnade trotts allt men sedan i morse ca 04.30 vaknade jag och nu tjöt det som värsta tinitusen i örat och jag trodde jag skulle explodera! Så grymt irriterande, tänkte att nu kommer jag inte kunna somna om och kommer vara dödstrött sen. Kunde som inte heller stiga upp eftersom de var länge kvar tills jag egentligen skulle upp så de kändes onödigt ;S
.
Men jag somnade i vilket fall som helst, och vaknade sen av att pipet var borta, fast de susade lite men de gjorde varken ont eller pep. Men då jag steg upp så märkte jag att jag hade väldigt lock på båda öronen och de ville inte bort, trodde de var nån vaxpropp eller liknade eftersom jag haft de förut. Men de visade sig vara öron inflammation när jag sedan innan lunchen gick för att kolla öronen hos skolsköterskan, och som tur var, så var skolläkaren där och kunde skiva ut ett recept på pencelin åt mig.
.
Så då var de löst, förkylningen går åt rätt håll och etologi provet är avklarat. Det var ganska lätt tycker jag men vi får väl se hur mycket rätt jag har sen då! En dagens och sen räcker de.
.
Dagens låt: All time low - coffee shop soundtrack

Dagens längta: Bli frisk

Dagens vill ha : Ett nässpray somo fungerar -.-

Dagens ord : Goddag

Dagens TV: Criminal mindes

Dagens göra: INGET ALLS! HA!
.
Zarabergh

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du blir frisk :)


© Copyright by Burythelies 2008