fredag 21 november 2008

Lost

Idag är det fredag, jag har tappat min röst någon stans och nu sitter jag och tröstäter en massa polly. Öroninflammationen är densamma men de är liksom ganska jobbigt att prata eftersom de knappt kommer något xd Kommer bara små pip och allt jag lyckas få fram i ord och inte pip låter i helt fel tonläge och som en skata! Haha , hoppas jag hittar rösten snart hade ju tänkt dra på stan och köpa en ny mössa i helgen men de ser ut som de inte blir.
.

I helgen blir det nöta tv-serier eftersom jag: 1. Är sjuk och orkar inte göra annat 2. Inge alex kunde komma p.g.a att han också är sjukis ;( Blir nog troligen alla dessa höök avsnitt jag inte orkat se + lite burn notice och fringe. Jajamen, så ligger det till! Nu till mer tröstätande.
.

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008