tisdag 25 november 2008

Yes. It's me

Hmm, nu har typ halva skolveckan gått och det är bara 2½ dagar kvar tills helg! Har dock ca 4-5 prov de två sista veckorna innan jullovet (som de btw bara är typ 3veckor kvar till om man inte räknar med i veckan) så de känner jag mig inte så pigg på. MEN sen är det ju jul , och sedan blir det kanske Karlstad. Jag längtar.
.
Idag var en dryg dag till att börja med ,men den blev som bättre. Dryga lektioner men ändå flöt dagen på rätt så bra, hade ju som en chill "sista lektion". Då Tog jag och Moa bussen ner till stan för att göra "beteendestudie på homo sapiens" xd Först kollade vi lite individualdistans inne i bussen och sedan då vi kom fram till stan så gick vi till Waynes Coffiee och kollade på folk där med block och penna i högsta hugg! Drack en Istee, eller en halv kan man säga eftersom tjejen som jobbade gav mig bara EN HALV istee. Blir så less på sånt men skit samma.
.
Nu har man plugga lite traktor så att säga sedan blir det lite mer, men inte nu. Nu blir det annat, men jag vette faen vad?! O_O
,
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008