torsdag 27 november 2008

Oh my god

GUD vi har ingen lärare på bilden så , en hel förmiddag ledig yeah. Det kunde man ju inte sagt lite tidigare så hade man typ legat hemma och sovit just nu, men jag får i alla fall sluta tidigare idag eftersom jag inte behöver ha nå engelska! MEN ÄNDÅ.


Aja life goes on, kan ikke göra så mycket åt saken, men jag vet inte kanske ska gå och dryga lite på bilden ändå? Vi fick ju sitta där utan lärare och sedan gjorde det ju inget om man "smet lite tidigare" men jag vet inte xd Orkar inte liksom sitta här i 9856 år till så jag kanske går dit ändå, fast jag vill inte men BLÄH. Borde vara där för jag har ganska mycket att göra men... eller ja typ 3 saker ca men de hinner man typ på minst 2 lektioner om man inte får fler uppgifter så klart O_O


Men men , igår fick jag fan rida! Första gången på typ 3 år fick jag rida ordentligt i ca en timma, jag var glad och trött efteråt. Haha lånade Tinne, Tinas häst som står på samma sälle som Elin har sin sköthäst Pontus (: Hihehiehe... klart slut.
.
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008