torsdag 8 januari 2009

Broken home

Japp japp så var man hemma igen och sitter nu och slöar i datorsalen på skolan som nu börjat om, för mig i alla fall xd Skulle varit där igår MEN lilla Zara visste inte om att de började igår så hon satt på tåget hem från karlstad då hon fick reda på det och blev då totalt pissoff! Men de ordnade sig snabbt och jag blev på bättre humör.

Karlstad då, det var askul att vara där så klart med min älskii (: Vi hann med mycket på de 9 dagar vi var där bla. fira nyår, se färjestad spelar, köpa mer kläder än vi hade plats med i väskan, leka med Alex småsyskon, FOTA och en massa mer! Bilder från resan hittas på Min bilddagbok men för att se dom måste du bli medlem, erkänn busigt? (;

Nu snart är det lunch , sedan nå dryga korta lektioner sedan datorkunskap igen, yeah längtar inte kan jag ju säga direkt men mer chill kan de inte bli (: Sedan är de ju faktiskt bara imorgon halva dagen innan de blir helg igen, OCH då blir det till att vara med knas Sara som var ett bra tag sedan (: Kuwligt.
________________________________

Saknar redan lilla Karlstad, älskar att vara där med min älskii för det är så otroligt kul och skönt att få somna varje kväll intill den man älskar mest i hela världen. Mår väldigt bra då och alltid då jag får vara nära min alex, går inte beskriva med ord vilken känsla som rusar genom kroppen då. Min favorit tid är på dygnet är då jag får vara med dig vännen <3

Zarabergh

2 kommentarer:

Anonym sa...

men detsamma älkling <3 finns inget bättre än att vara med dig <3

Anonym sa...

inte är jag knas >_0 NU ÖVERDRIVER DU ;D


© Copyright by Burythelies 2008