torsdag 22 januari 2009

Toaster olympiad

Blääh, sitter i datasalen och drygar med Matilda och Lina. Har engelska nu och jag vill inte eftersom jag vill hem eller i alla fall ta bussen som går 10 över 2 så jag kan fara in till stan och köa Alex present som jag hade tänkt imorgon egentligen men de blev inte EFTERSOM jag inte hinner det (andetag) så jag måste göra de idag sen måste jag plugga en massa och måla hackspettar till farfar som ska vara klart nästa vecka (andetag) och jag slutar så jävla fucking sent idag så jag vet inte hur jag ska hinna med allt eftersom jag inte har all tid i världen att gör allt idag (PUST ANDETAG).

Blev ganska jobbigt att skriva en massa och inte göra några punkter eller någon men då ser man kanske bättre att jag är hyper stressad, vet knappt ju ens vad jag sk köpa till Alexpanda xd Men men vet kanske på ett ungäfer inte alls, hm? ÅH seriösa klubben här, eller så inte men skit samma hej och hå bananer är blåa.

NU EN DAGENS SEN KAN ALLA DRA OCH ...... BRÖDROST!

Zarabergh

Dagens låt: P.O.D - Lights out
Dagens längta: Alex<3>
Dagens vill ha: Morot
Dagens ord: STRESS
Dagens TV: hinner inte med tv idag ,typ
Dagens göra: Köpa present till alex, plugga och måla.

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008