tisdag 27 januari 2009

We're all to blame

Har ingen lust alls att blogg men här sitter jag ändå och knappar för att bara få de gjort, fråga inte varför men de blev bara ändå. Ska nog gå ut på en promenix snarast bara för att jag har lite att göra, skulle ha följt miss A till Goofan idag med de blidde inte!

Ska vara med Sarabara imorgon, torsdag är en dryg dag så då blir det knappast något och på fredag blir det subbe med Miss A och Johanken SEDAN kommer min panda <3> ;D Så nu vet alla vad jag ska göra restrerande vecka så då slipper jag skriva något mer onödigt!

Zarabergh

Dagens låt: Bullet for my valentine - Say godnight
Dagens längta: Subbe!
Dagens vill ha: något gott
Dagens ord: MVG ;D
Dagens TV:
Dagens göra: Plugga engelska

1 kommentar:

Anonym sa...

SUBBE :D <3


© Copyright by Burythelies 2008