måndag 19 januari 2009

Stop thinking about yourself


- En oförglömlig kväll som man aldrig minns

Jajamensan så var de måndag igen och för en gångs skull har man inte varit helt jävla död på morgonen, men de här däremot blivit tyngre eftersom under dagen ;O Men nu har jag inge tunga saker kvar att tänka på, har pluggat så jag ska bara dryga nu lite tills de blir något bra på TV

Måste säga att jag har lite till liv, gör faen nästan aldrig nå under vardagarna, dock kan de bero på att man inte ids då man har så mycket i skolan men ändå. Ska faen fixa mig ett kort på korpen eller nå så jag har nå annat att göra då jag inte orkar med något man måste tänka så mycket när man gör xd

Men nog gnällt om det, ska nog ta och gå ut en sväng runt djupviken så jag får lite motion sen ska jag slå mig ner och kolla på CSI NY med mamma och sen ska jag nog kolla igenom provet också. Måste ju ha MVG haha ;D Men de lär de inte bli, eller? Man ska aldrig säga aldrig!

Zarabergh

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du har tråkigt under veckan så är det bara stanna här och vara med oss tjejer ;D;D


© Copyright by Burythelies 2008