torsdag 8 januari 2009

The first in 2009

Blev en utmaning.
Utmanad av Johanna

Här kommer en lista! (En del av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och meddela dom i respektive blogg!"

Vem är din käraste flickvän? -
Vem är din käraste pojkvän? Alex så klart (:
Vem litar du mest på? Alex
Vem vänder du dig till när du behöver någon? Alex,
Vem är dig likast till sättet? Alex (; men alla jag känner är väl lik på nått litet vis
Vem skulle du vilja ta med utomlands? ALEX <3
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands? - Bert Karlsson
Vem var du med senast? Satt å snackade med lina nyss (:
Vem saknar du mest? Alex och karlstad
Vem älskar dig mest av dina vänner? Ofta jag vet xd
Vad önskar du dig just nu? Sova
Vad önskar du dig inte alls just nu? Skola
Vad betyder mest för dig? Alex, vännerna
Vad får dig på bättre humör? Mycket , Bara man får skratta :D
Vad får dig på sämre humör? Skolan och falska människor
Vad saknar du? Karlstad :(
Vad är dina nyårslöften? Träna mera
Hur vill du att din framtid ska se ut? Vette faen bara jag har min Alex med mig <3>
Hur vill du leva ditt liv? Ta dagen som den kommer
Hur delar du med dig av dina känslor? Pratar
Hur mår du? Trött som faen och hungrig

Jag utmanar: Den som orkar xd

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008