onsdag 14 januari 2009

Welcome to a place in fucking nowhere

ONT, ja det är vad jag har i mina så att säga "armfästen" ^.- vet inte vad jag ska säga till det men typ något sådant så kanske någon fattar. Dessutom är jag as trött, och som jag tidigare skrev idag så startade dagen inte så bra... Nu är det i alla fall bättre men jag är för de inte på så soligt humör, så man ska inte börja tjafsa med mig nu för det kan fara åt helvete då xd haha.

Nu har jag fixat en sak åt Alex som jag blev jätte nöjd med. Hoppas bara att skitungen ser efter de för de blev ju inte så mycket av det sist han hade "den" (; Men de var ju lite tack vare mig också för att jag var lite otänksam innan jag gjorde de jag gjorde x]] haha men som tur var de inte en sådan big deal!

Ska nog se lite Burn notice senare ikväll och bara chilla, ids inte gå ut och går som jag tänkte förut, är way to tierd och har för ont i armarna , inte för att dem tar så mycket stryk av att går men shit samma!

har hittills hållit mitt lilla nyårslöfte i alla fall, starkt Zara! ;D

Zarabergh

1 kommentar:

Anonym sa...

soligt hahahhaah? :D är du på soligt humör ;)


© Copyright by Burythelies 2008