lördag 10 januari 2009

There is no easy way out

Elin och Pontus (:


Jajamen så var det lördag , ingen älskii kom heller idag för att stackaren blev sjuk så klart :( Var i alla fall med Ejlin till stallet idag och följde med henne då hon red ut för att springa bort Pontus överskotts energi, fotade en massa och fick ont i magen! Kan säga att Pontus vara ganska knäckt då vi kom tillbaka till stallet, haha.

Under kvällen har jag bara suttit i telefonen och vid datorn samt tagit en längre dusch som var behövande. Har inte ätit något i godis väg ikväll så duktig som jag är (eller jag åt en fjärdedels polly påse före middagen men de räknas inte!). Käkade ett äpple nyss och sitter nu och dricker vatten, vad man kan vara duktig då!

Imorgon ska jag inviga min nya blender hade jag tänkt genom att göra en smoothie (; de ska bli gött! Men nu ids jag inget mer, tack och hej simma lugnt!

Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008