tisdag 19 augusti 2008

6 days left

Bara 6 dagar kvar tills allt börjar om från början igen, med lite ändringar då som att jag börjar en helt ny skola med en helt ny klass och helt annorlunda allt! Men ändå så är det skola, med lördags söndag ledig och resten av dagarna till att stiga upp kl halv 8 och göra sig klar för att fara, sedan komma hem och plugga typ. Dem första veckorna kanske inte är så jobbiga direkt men sedan börjar det smått bli mer och mer och jag vill inte på ett sätt men på ett annat känns det roligt med något nytt.


Nu kommer jag tex slippa skolans gröna korvar och osaltade torsk och få äta god ny lagad mat direkt från köket på Grans, slippa alla sura tråkiga lärare som pratar bort halva lektionerna (där syftade jag på en speciell som typ ingen gillar?) och träffa nya förhoppningsvis snällare och bättre lärare. Kommer ju också få umgås med en massa djur under dagarna, vilket jag älskar och slippa sitta inne i en möglig skola hela dagen.

Vi kommer ju ha en sådan där "lära känna dag" också v36, något som jag inte är så super glad över eftersom jag ska umgås med min nya klass O_O Läskigt, men hoppas att jag hunnit lära känna någon då eller att jag träffar på Agatha och att vi inte gör en massa fåniga lekar, haha. Tills sist måste jag bara tillägga att det senaste 2 dagarna har ju inte varit särskilt roliga när det gäller skit vädret, för så klart när det är bara en vecka kvar ska den ju regna bort så man nästan sitter och väntar in skolan vilket känns rent utav sagt bajs x[[
.
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008