torsdag 14 augusti 2008

Burnout Paradise

Om det är något som jag hatar så är det att ha ont i nacken, och ja just nu har jag det. Kanske kan bero på att jag först sovit lite udda och sedan har jag ju också suttit hela dagen och spealt Xbox med Alex. Men nu hade jag tänkt recensera en film som vi såg igår som heter "The mist", den handlar då om en slags mystisk dimma som kommer till en liten stad i USA där man får följa ett antal människor som är instängda i en matbutik och gör allt för att överleva denna konstiga dimma. Man får då följa några av dessa människor bla en kille och hans son , en psyko kärring som tror att gud straffar dem för deras synder och killens granne. Det var en skit bra film enligt mig och den var different från någon annan film jag sett och jag gillade det där med dimman verkligen, allt blir mycket mer spännande då man inte kan se vad som finns och hur farligt det kan vara. Jag är egentligen en sådan att jag måste se "saken" för att jag är så nyfiken av mig, ha ha, men i den här filmen var det inte så. Visst man fick se sakerna men det var aldrig så att det tog för länge eller att man fick se direkt (: Jag vill inte avslöja för mycket så jag ska inte skriva så mycket mer för jag har otroligt svårt att skriva en recension utan att förstöra hela filmen för den som inte sett den eftersom jag aldrig egentligen skrivit en riktig recension! Men hur som helst så får den en klar 4:a av 5. Det var bara en sak som gjorde mig lite arg i filmen men jag ska inte säga vad, kan säga att det händer mellan mitten och slutet ;D Sen slänger jag in lite bilder också från The mist här nedan!
.
Zarabergh
.

.




Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008