lördag 2 augusti 2008

I'm back!

Jag är för kass på att uppdatera måste jag säga, nu har jag inte skrivit på många veckor innan jag tog mig till att skriva nu igen. Men det ska bli ändringar nu igen och en blogg ska komma i alla fall varannan dag, hoppas jag. Nej, det ska! Hur som helst så det har varit mycket i sommar, har varit ända ner till karlstad på en tripp med Alex hans mamma och lilla syster Ida för att hälsa på han släkt. Vi hann med på 2 veckor att bl.a. fara till liseberg, och man kan säga så här att vi hade lite tur. Många vet nog om att lisebegs "Rainbow" kraschade under en åktur där folk kom till skada. Just den dagen var det meningen att vi skulle ha åkt dit men uistället tog vi vägarna till örebro och badade på gustavsvik. Jag skulle nog inte ha åkt rainbow och Jesper, Alex kusin sa samma sak men Alex då såklart hade kanske gjort det, säger han O_O Nåväl, efter det så har vi träffat Alex släkt och, varit med på brölopps middag, tagit det lugnt, sett "Narnia" och "Hancock" på bio och haft skoj! Sedan har vi varit på PDOL som blev mycket lyckat och jag fick se tAKiDA! :D Och sen såg jag ju även Afasi och Filthy, Magnus uggla, Adam tensta, Amanda Jensen (inte jag, Emma och Agatha ville se henne -.- ). Mycket har hänt och mycket kommer hända också, snart börjar man ju en ny skola, nya människor, ny miljö och ganska mycket ett nytt liv.
.
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008