onsdag 6 augusti 2008

Day after day

En dag på Nolia mässan då, fanns inte så där jätte mycket att se bara mest för vuxna och gamlingar x]] Hittade en snygg jacka men jag hade inga lösa pengar på mig och bankomat kön var så jävla lång så där orkade jag inte stå i hundra år bara för att ta ut pengar! Så det blev inget med det men jag kanske går tillbaka någon dag och köper den, men bara kanske. Sen har jag bara varit hemma och tråkat, Niklas och Meja var här så då fick man henne efter sig ett tag, haha. Sedan for dem hem och jag pratade med Alex ett tag tills mamma och pappa tog båten och for med Niklas till Havsbadet, så jag och Simon är själva i kväll.

Imorgon är det då torsdag och jag hoppas att Alex kan komma imorgon för jag saknar honom verkligen<3>Egentligen så skulle jag behöva göra klart mitt arbete med uppfarten men jag vet inte om jag orkar imorgon x]] Det tar ju som faen på ryggen och jag känner mig inte så pigg på det heller. Sedan hoppas j jag att jag kan fara till Luleå på tisdag istället för att följa med båten nu när inte Alex kunde följa, finns så gott som inget att göra då ingen följer med.


Tillsist vill jag bara skriva in veckans bästa som kommer från TV serien "Myggan" som jag och Elin såg igår : Skurt, jag tycker du är ful! Mwhaha.

Zarabergh
.

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008