onsdag 27 augusti 2008

School days

Så var ännu en dag till ändo, och en dag till i nya skolan likaså. Var super pain att komma sig upp idag till bussen som avgick 07.30 från centrum, isch. Idag har vi då haft någon slags aktivitets dag, då vi har vi haft en slags fråge runda på ett 40-tal olika frågor om skolan under förmiddagen. Sedan hade vi en lång rast då jag och Agatha tog oss en runda på skolan å träffade alla djuren, också blev det tillslut lunch med god lax och potatis (:
.
Efter lunchen så blev det skogsbrännboll i skogen vid gamla gran och det var svettigt, var dock också sämst på det. Kastade in freesbeen ( vi använde alltså inte en tennis boll och slagträn, utan en rugbyboll och freesbeen ) i trädet twice, och blev bränd ett antal gånger samtidigt som jag var nära att snubbla nån gång och fick springa många varv tack vare min roliga klass där inte alla ville vara med!
.

.
När jag och Agatha väntade på bussen hem var vi trötta och övertrötta och det kändes som en evighet tills bussen skulle komma, så då tog Agatha fram sin banan och slängde ut på vägen. Då kom jag på idéen att frösöka få en bil att ta denna banan till andra sidan genom att köra på den. Skit kul tyckte vi men, som alltid då man har roligt går tiden snabbt och bussen han komma innan vi hann se lilla banarne, som vi kallar/kallade honom fick komma iväg till himlen. Så vi hoppas att få återse honom kanske igen, död eller levande, det blir våran lilla överraskningen för morgondagen.



Zarabergh


.

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008