lördag 9 augusti 2008

Time and time again

Nu är jag hos Alex åter igen, och ska stanna här tills imorgon då vi ska fara hem till mig. Idag just har vi bara chillat eftersom att lille vännen fortfarande är lite sjuk, så jag kan nog räkna med att bli förkyld nu x]] Är det något jag hatar så är det att vara förkyld! Det två värsta "sjukdomarna" jag haft det är förkylning och magsjuka, lika för jälviga båda två och tar 1000 år innan man blir frisk. Varför jag hatar att vara förkyld så mycket är för att man:
.
1. Man inte kan andas
2. Kan man inte andas så kan man knappast sova heller
3. Man hostar så det känns som att hjärtat ska hoppa ut ur munnen.
.
Får bara hoppas på att jag klarar mig, men det känns som att jag inte kommer det ändå. Kände mig redan lite dålig innan jag kom hit och har hostat hela veckan också. Men nu ska jag och Alex gå och fixa något att äta sen ska vi se filmen "Wanted" med Angelina Jolie också hoppas jag att den är bra (: Fast det tror jag, jag kan nästan inte ogilla en film, haha. Skulle inte passa som en filmkritiker för jag skulle bara ge alla filmerna bra betyg och då blir det ju ganska tråkigt och ingen lär ju lyssna på mig.
Zarabergh

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag skulle passa :Ö


© Copyright by Burythelies 2008