måndag 4 augusti 2008

Finish the fight

En lugn dag har passerat och jag har varit både i Luleå i Piteå, kom hem kring 4:a idag och då var Niklas, Meja och Samuel här så då hälsa man på dem och busade på med dem. Men det finns en sak jag stör mig på just nu, och det är att det känns som höst! Höst redan nu? Det kan det väl inte vara heller? Men dem senaste dagarna har det inte alls varit varmt. En utav nätterna innan jag och Alex skulle gå och lägga oss kollade jag på termometern och jag trodde fan inte vad det stod... 4,5 grader varmt, i slutet på juli, seriöst tänkte jag bara det kan väl inte bli vinter redan nu O_o Vill att sommaren ska stanna ju, helst resten av livet men då får jag nog bosätta mig någon annan stans för att de ska gå i uppfyllelse. Imorgon kanske jag ska börja med att rensa uppfarten för att tjäna lite pengar, tror inte jag har så mycket annat att göra imorgon annars så varför inte? Ska ju börja spara pengar till en system kamera också som kommer ta evigheternas evighet, men man måste ju försöka (: Saknar min lilla Alex också<3> Lille vännen har ju blivit helt jätte förkyld, så jag vill ju vara där och ta hand om honom. Men jag hoppas att han ändå kan bli friskare så han kan komma någon dag, och jag till honom. Saknar honom varje sekund jag är ifrån honom.

Zarabergh

Jag älskar dig <3>

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskar dig med <3

Zara (: sa...

hihi sötunge (:


© Copyright by Burythelies 2008