lördag 27 september 2008

WTF

Alltså höll på att få spader nyss. Först upptäcker jag att ett av mina album på pixbox plötsligt bara är borta utan att jag ens har tagit bort det, testar att logga ut för att sedan logga in för kanske det bara var nå bugg men då tar jag mig inte in! Någon verkar ha bytt min lösen ord och jag tänker "vad in i hellvete" och skyndar mig att skicka in att jag glömt lösenordet och kan då ändra det som tur var. Seriöst vad fan händer ?! Hur kan mitt album bara ha försvunnit? Frågan man kanske inte får svar på.
.
Men nu till något annat, idag var en blåsig, kall och mulen dag som jag inte gjort sådär jätte mycket under. Alex åkte hem kl 2 och vi for och firade morfar eftersom han fyllde år. Sedan har jag bara degat hemma, pratat med Alex, ätit god middag, sett television och suttit vid burken.
.
Har känt mig helt stirrig i dag också, vet inte alls varför men det är som om jag fastnat på allt jag kollat på, är typ trött trotts att jag la mig tidigt igår. Somnade kanske kring 12 jag och Alex efter att ha legat och myst hela kvällen och sett filmen "Deap fear", den var som bra men ändå lite konstig, hängde inte med så bra i handlingen (dock var det nog för att jag höll på att somna ibland eftersom jag var döds trött) men den får i alla fall en 3:a av mig (:
.
Nu ska jag nog ta och hämta ett glas iskallt vatten och något att tugga på sen ska jag hänga vid burken en liten stund till sen blir det nog till att sova nästa, känner att min nacke vill lägga sig på en mjuk kudde och vila lite.


..

Zarabergh
..

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008