måndag 22 september 2008

Testing testing

Jaha , bra start på dagen idag? Nej, inte alls eftersom det började med att jag kom nästan 2 timmar för tidigt till skolan då man kunde ha haft en lång skön sovmorgon. Men det var dock Internets fel , eller rättare sagt Grans fel för att dem inte hade lagt in det nya schemat för vecka 39. Och jag då glömsk som jag är, hade ju så klart glömt mitt schema på skolan så det är dagens sämsta.
.
Dagens bästa är nog att trotts den tunga morgonen så gick dagen väldigt snabbt! Det var jätte bra för det känns inte som att en måndag är den bästa dagen på veckan ( speciellt inte den här måndagen ) så då är det ju som bra att något kan vara bra i alla fall.
.
Imorgon har vi jätte jobbigt växt test som jag har suttit och tränat på hela kvällen typ och jag tror, hoppas på att jag kan alla tills imorgon men just nu känns det bra. Har tränat idag också med Johanna på växt och djurkunskaps timmen, det gick finnemang de med , och nu är jag skit less allt som har med blommor att göra så bläh på allt från rölleka till gulsporre!
.
Dagens låt : Linkin park - What i've done
Dagens: Jag längtar till Transformers 2, Vill se nu!
Dagens göra: Träna, träna, träna och läsa, läsa, läsa.
Dagens ord: Blääh
.
Zarabergh
..

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008