torsdag 11 september 2008

You're so fine

Gud var ska jag börja då? Har typ inget att skriva nu för tiden, bara en massa ointressanta saker som ingen bryr sig om typ. Men jag kan väl ta dagen då, som började med engelska där vi fick fråga runt alla i klassen om olika saker som stod på ett papper som tex. "Hitta någon som kan vissla" och en massa andra skit saker. Efter det så hade vi tråkiga arbetsliv och då satt jag, Johanna och Lina och tittade efter fakta om Agronom, och då man är agronom ger man en massa råd åt lantbrukare typ.
.
Hade sedan en timma lunch och då blev det strömning med potatismos, och som hela veckan tog jag och Agatha lite fil också blev det även te (: Hade sedan Etologi och då var vi och kollade på smådjuren och Ola pratade om deras olika beteenden o.s.v som faktiskt var rätt intressant. Vi ska senare få göra något experiment med nå kackerlackor, usch!
.

.
Sedan var det bara en lektion kvar och det var djurkunskap och då blev det lite fel eftersom jag och några andra gick till fel sal nämligen men vi tog oss till andra salen i tid ändå, haha. Då fick vi gå igenom lite grovfoder och kraftfoder som finns och hur mycket man ska ge till djuren. Ganska intressant det med. Sedan var det hem och äta och till burken och prata med min älsklings alex <3> Fredag dock imorgon igen, Yes!
.
Dagens låt : Papa roach - The fire
.
Zarabergh
.

3 kommentarer:

Agatha (; sa...

vi har redan gjort de där me kackerlackor, bläch va äckliga, haha XP;D

Zara (: sa...

okey , inte najs xD

Anonym sa...

haha jag tkr de är intressant ju :Ö


© Copyright by Burythelies 2008