torsdag 4 september 2008

Long day

Fy faen säger jag bara så jävla äcklig dag! Kändes som att jag bara ville gråta imorse då jag skulle stiga upp för att den förbannade klockan ringde. Hur som helt tog jag mig upp och käkade frukost och vandrade sedan till bussen för att komma mig till skolan. Dagen sedan gick väl helt okey, var dryg som faen men annars gick den väl bra, hade ett läxförhör men det var inte så svårt som tur var, så jag tror jag klarar det.
.
När jag skulle hem sedan med bussen så följde Johanna och Lina med ( 2 stycken från min klass ) med för att dem skulle ner på stan och visste inte riktigt hur man tog sig dit, så jag fick visa dem (: Får väl se om dem tog sig tillbaka till granen imorgon, haha.
.
Sedan då man kom hem tillslut , helt slut, trött, värk och helt less så tog det inte länge innan man var tvungen att börja städa för att mamma skulle komma hem över helgen. Suck kände att jag bara ville rammla ihop, men jag lyckades städa mitt rum och åt sedan middag, fortsatte med att torka och dammsuga och tillslut var jag helt klar. Äntligen också tog man buken och satt sig ner för att prata med Älsklingen som jag saknat otroligt idag <3> Men nu är det äntligen helg imorgon, hurra!
.
Zarabergh


...

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008