torsdag 18 september 2008

Whatever

Musik me like!
.
Jahapp, så var det ännu en vecka som gått och nu sitter jag och skriver en massa skit igen efter ett litet uppehåll med inget att skriva, helt sten dött i min skalle har det varit. Och på det har man dragit sig en snuva som är pain in the as, täppt i näsan så man kan knappt andas, trött hela tiden och allmänt less.
.
Imorgon är det dock fredag igen , finaly, god lunch och kort dag. Åker sedan till Luleå efter skolan till min ängel Alex <3> Har saknat honom så grymt mycket i veckan (eller det gör jag ju varje vecka så klart!) Och sen på lördag blir det Tjejkväll med forna klasskompisarna (; Ändå najs! Sedan på söndag kommer älsklingen hit och är hos mig hela dagen så det ska bli en bra helg.
.
Zarabergh
.
Dagenslåt: Sober - 040106-050406 (Hora)
.

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008