torsdag 18 december 2008

2 is coming up

Japp, nu har man kollat på innebandy i en timma och jag var faen domare till första matchen ;D Jevlat kung, hade ingen aning när jag skulle blåsa så jag blåste bara då det blev mål och vid tekning xd Nu har vi rast till 5 över tio då ska vi se på nån teater som Agatha, Lina och Co har gjort, kul och chill blir det också!

Värsta bra dagen har typ nada att göra och sen liksom är det bara halva fredag och LOV :D Jag är bara lite glad, men bara jävligt mycket lite glad, haha. Vi har bara lunch, se film på engelskan och sedan arbetsliv med Janne (och det vi alla att vi säkert kommer få sluta tidigare) så fatta bra! + attman är ju bäst, klarade traktor provet (;

Känns så otroligt bra allt , känner mig så himla lycklig just nu. Har inget att oroa mig för nu, kan bara ta dagen som den kommer och det har jag fan inte kunnat på flera jävla veckor. Jul är det också och efter det blir det Karlstad , som jag längtar gud. Finns inget bättre än att få åka bort i över en vecka med min Alex som jag älskar mest i hela universum, det är något av det bästa man kan göra.

Zarabergh
_________________________________________________________

It's alright now when you're here
A bit of hope when you look into my eyes
Follow me to the other side
You will never walk alone
I'm always by your side

Hold on tight when we fall into the night
I will guard you now and the rest of my life
But there's one bitter lie, how I did you wrong
It wears me out and leaves me naked, the truth is
always strong

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHHAHAHAHAH vilken bra domare :D typ om någon får en slashing över handen så märker du de säkert inte ;)


© Copyright by Burythelies 2008