torsdag 11 december 2008

I'm losing all of the time

Ännu en dag till ändo, hade mitt roliga svenska prov idag som gick supervo! Det var as lätt men däremot var de jobbigt eftersom man var tvungen skriva jävligt mycket så man hade värsta skrivkrampen sedan xd. Men hur som helst gick dagen ändå rätt så snabbt och vi fick sluta lite tidigare från engelskan, skönt de!

Har hunnit med att plugga lite traktor, käkat och duschat så här på kvällen och nu blir det att dryga lite här, inte alls för att de är kul bara för att jag inte har något liv typ (; Haha, men imorgon är det sköna fredag och det bär av till Luleå på kvällen! Ska bli skönt för sen är de ju bara en vecka kvar faen, men dock 3 prov kvar som väntar...

Ska försöka sova tidigt idag eftersom de är Lucia på lördag så då måste man ju vaka! Inget vakande i natt som jag hörde vissa skulle , blir i sådana fall att vaka med sängen och då kanske man "råka" somna xd haha nej jag är way to tierd för det så jag och Alex får väl ta det imorgon (: Dagens on the way:

The truth is hiding in your eyes
And it's hanging on your tongue
Just boiling in my blood,

Zarabergh

Dagens låt: P.O.D - Godbye fore now
Dagens längta: Karlstad!
Dagens vill ha : Glögg ^^
Dagens ord : Ehm
Dagens TV: Criminal minds
Dagens göra: Plügga lite på traktor

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008