fredag 19 december 2008

BREAAK

NUNUNU PÅ DENNA SEKUND, eller inte riktigt men nästan så är det lov! Ska bara ha lunch sedan ser man inte granen på 3 veckor och det är minsann inte alls fel det. Ett skönt och välbehövade lov var verkligen på tiden att man fick, har noll ork kvar ;D Tack Janne för att du är så snäll och låter oss gå tidigare, haha nog för att man ändå ska äta men då har man lite datortid och bloggande innan man ska dra ner på stan!

Jag och Miss A ska nämligen ut på stan efter vi har slutat och ta och köpa julklapparna (dock är det kanske lite i sista sekund) och sen får vi se då man är hemma (: Sedan kommer ju min Fluffpanda till mig idag också<3> Hihe det gör dagen bara ännu mera bäst! Han förgyller alltid min dag <3>

MEN nu ska jag ta och fråga en lite fråga; Vad tycks om min nya "Headpicture"? Klottrade ihop den igår på photoshop eftersom jag tyckte det var lite tomt och tråkigt utan någon bild alls där. Och till sist blir det en liten dagens sen får jag bara säga HA ETT BRA LOV!!!

Zarabergh


Dagens låt: Afasi och Filthy - Hemvändarn & fredag hela måna'n
Dagens längta: Karlstad
Dagens vill ha : ISCHOKLAD
Dagens ord : Jullov
Dagens TV: Nå film säkert (;
Dagens göra: Köpa julklappar

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008