fredag 26 december 2008

Hellyeah

Så var snart julen över, sista juldagen så att säga nu då och vi ska dra till farmor kring 3tiden men FÖRST ska vi kolla vars jag ska köpa min system som jag bara måste ha idag annars kommer jag blir jävligt pissssoff! Ska kolla på Expert så jag hoppas jag har råd eftersom cp elgiganten verkar ha höjt priset på den och pappa inte heller verkar orka åka dit ._.

Imorgon åker man till Luleå för att sedan åka till Karlstad på söndag, ska bli så skönt och kul (: Men som tidigare sagt så ser jag verkligen inte fram emot den långa buss&tåg turen dit. Men sådant får man lov att ta, annars blir det inte mycket av det hela!

Nej orkar inte dra mer än så här, kanske kommer en blogg senare istället. Men jag vet hur de kommer bli, de kommer inte bli någon förens imorgon haha xd


Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008