söndag 21 december 2008

Så var det bara 2 dagar kvar till julafton, och jag har faktiskt fått en del julstämning (: Jag har ju på senaste år nästan tappat all julstämning, har knappt fått någon då de väl är julafton! Men nu i helgen har vi klätt granen och lyssnat på en massa jullåtar och sett på julfilmer, sedan har jag ju varit med min Alexnizze och som alltid har det varit helt superbra <3>

Nu sitter man och pratar med Alexnizzen i telefonen eftersom han är på väg hem , saknar honom redan! ;( Men snart så är det ju dags att fara till Karlstad och vara där och fira nyår så då får jag ju träffa honom i över en vecka. FAST dock längtar jag inte alls till när vi ska åka dit. Först blir det 8h buss till Sundsvall, då man kommit fram ska man vänta ca 1h där och sedan ska man ta tåget till Örebro som tar 6h. Sedan blir det kanske ca 1h buss från Örebro till Karlstad! Omg säger jag bara.

Men först och främst julafton, längtar dock till det med för snart har jag min efterlängtade systemkamera i min hand och kommer plåta allt och alla som kommer i min väg (; MOHE!

Zarabergh

1 kommentar:

Anonym sa...

haha saknar dig <3 :(


© Copyright by Burythelies 2008