fredag 24 oktober 2008

Do or die

Mätt och belåten med iskalla händer sitter jag ännu igen och drygar vid burken, slutade tidigt i dag så jag har så gott som bara drygat sen jag kom hem. Inte så nyttigt kanske men skit samma, nu ska jag skriva en kul eller så en inte kul blogg. Ni bestämmer om den är kul eller inte.
.
Funderar på att ändra lite design igen eftersom jag är en sådan att jag ledsnar oerhört snabbt på saker , och det gäller ALLT! haha. Fick ett sådant sug då jag kollade runt på lite bloggar, men eftersom jag varken kan koda eller har något bra fotoredigerings program så blir det paint och ja då kan ju alla fatta hur kast det blir? xO Måste fixa photoshop på något sätt, ingen som vet någon sida man kan ladda ner det gratis? Eller någon som har programmet och kan låna ut det till mig? KLARAR INTE AV PAINT!
.
Har lagt in lite länkar btw, som ni kan klicka på och komma till några av mina polers bloggar om ni har lust att läsa mer (: Jag är ingen super bloggskrivare så jag kan förstå om man blir less mina ointressanta inlägg så jag rekommenderar att kolla in deras bloggar så kanske ni inte blir totalt uttråkade! Om det ät någon annan som vill att jag länkar deras blogg så säg bara till så skriver jag upp er, ja sen ides jag inge mer xd
.
Dagens låt: Hemvändarn - Afasi och Filthy
Dagens längta: Mysa med Älskii

Dagens vill ha : Något gott men nyttigt?! xd

Dagens ord : Gaah

Dagens TV: Nån film

Dagens göra: Chilla och se film med älskii
.
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008