måndag 20 oktober 2008

Nothing new

Jaha så var det skola igen , dock så är det en slapp vecka och vi är lediga på torsdag, sen är det ju fan lov! Längtar som bara den , ska bli så jävla skönt för jag orkar verkligen inte mer skola just nu, känner mig totalt jävla slut. Snart ska jag och Alexandra gå och köra traktor och jag ska börja (så klart) med att köra in i lite träd och så sen får vi väl se hur det slutar!
.
Slutar efter lunch som är grymt bra för jag vill hem och sova, fick inte så mkt sömt i natt för att jaghade så otroligt myckettankar i min skalle om absolut ingenting och ändå om allt så det gick inte att slappna av. Sedan hade ju min nacka typ laggat sönder så jag kunde inte ligga på något sätt utan att det gjorde så förbannat ont och det hjälpte då inte heller då man ville sova så man inte skulle vara som en död fick idag, med det blev man ju ändå då.
.
Läste ut min bok igår, min andra bok t.o.m! Jag som annars aldrig ens sätter ögat på en bok om än den så flyger framför mina ögon, men jag hade extremt lite att göra å så tänka jag Amen va fan skit samma kan ju läsa tills jag ska ringa Alex"och gjorde det och hann läsa ut den då också. Duktigt gjort Zara. Stör mig dock på slutet, men jag har för mig Johanna sa att det fanns en andra del så jag får väl läsa den då bara för att jag är så nyfiken och behöver ha ett bra slut. Fan va töntig jag är, haha skit samma, Simma lugnt!
.
Zarabergh

1 kommentar:

Anonym sa...

du är inte töntig :D såklart de ska vara lyckliga slut :D


© Copyright by Burythelies 2008