torsdag 30 oktober 2008

The world around you

Take a look at the world around you,
can you see the desperation?
Take a look at the world around you,
can you see the life you're living?
.

Sitter här nu , mamma och pappa ser på TV och Simon ska precis gå och lägga sig. Skriver ett till inlägg för att jag har lite att göra och orkar inte se på de mamma och pappa ser på TV. Vet egentligen inte ens vad dem kollar på men skit samma , verkar tråkigt hur som helst xd Har varit hos mormor och morfar under kvällen och käkat palt som jag tidigare skrev , och på det blev det även kladkaka. Jag blev ytterst super mätt efter det, haha!
.
Blev inte heller nå Höök ikväll eftersom mamma satt och såg "Criminal mindes" och pappa såg på "Sjön suger" så det blev ingen TV kvar till mig och då fick det bli datorn. Hjälpte pappa bränna ner en bild-cd till Niklas (morbror) på en STOR fick han fick upp helgen som var. Ska snart gå och lägga mig , är trött och mätt eller jag vet egentligen inte är jag mätt? Kanske borde äta nå innan jag lägger mig, med palt är det ju så att man blir super mätt för tillfället och super hungrig sedan :O
.


Zarabergh


Morbror Niklas, Stor fiskaren (:

Liten ellehur?

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA ni äter då palt mkt :D ja du ska gå å äta nå :Ö du är hungrig :D


© Copyright by Burythelies 2008