fredag 10 oktober 2008

Falling Down

Åh måste man känna så mycket pain för en enda liten detalj? Eller egentligen , en stor jävla detalj. Och på det ska man ha ont i hela kroppen också, i varande liten muskel som går att röra gör det ont i men det börjar bli bättre i alla fall som tur var.
.
Sitter och lyssnar på takida just nu och känner mig out of humör typ, trött också. Somnade på sängen när jag kom hem , var meningen dock att jag skulle vila men det gjorde saken inte bättre typ ^.- Blev nästan mer trött, tur att jag kan prata med min älskii i alla fall som kan muntra upp mig. Sen efter 8 nån gång är det ju takida på tv så det blir till att se!
.
Åh nej blir lite dagens och en extremt rolig blid, som jag hittade. Fast egentligen var det en artikel men jag gjorde om den till en bild xd
.
Zarabergh
.
Dagens låt: Breaking benjamin - Water
Dagens längta: Alex gånger en miljon
Dagens vill ha : En Alex brevid mig när jag ska sova
Dagens ord : Kexsis
Dagens TV: Takida på räddabarnen galan
Dagens göra : Dryga , vänta , hoppas
.



Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008