fredag 3 oktober 2008

Mushroom head!

Hum hum, en bra dag eftersom att det är äntligen fredag och helg, startade dock med en förmiddag skola men det kan man stå ut med eftersom vi ändå bara gick till lunch och det var världsgod mat : revbensspjäll!
.
Efter det begav man sig hemåt men först så följde Agatha med mig för ut tagning av lite pengar, har en tendens att inte kunna ta ut pengar om inte någon annan följer med mig. Fråga inte varför för jag har ingen aning, skulle egentligen ha tagit ut redan igår men eftersom jag inte hade sällskap då så blev det inte!
.

Kom tillslut hem i alla fall och då blev det packa, prata med Alex och glo TV på någon konstig film som hette något med "Edet" blabla. Vet egentligen inte varför jag såg den , men när man kom in i den så blev det bara att man var tvungen se slutet också, och det hann jag precis för sedan blev det Luleå!^^ Först då jag kom fram till bussen var det ju så klart fullt och det kom en till buss, en segare buss som inte går direkt till Luleå, så då var man inte där förens kring 20 i 5 men jag kom mig hit i alla fall och det var ju som huvudsaken.
.



Men nu ska jag gå och mysa med sötungen, Godnatt!
.

Zarabergh




Jag och älsklings gubben glor TV (:

Inte alls äckligt!


Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008