tisdag 14 oktober 2008

Godmorning

Ja nu ska jag dra en kort blogg för att jag inte har nå att göra, Johanna ligger och drygar i sängen och jag sitter vid hennes dator och funkarar lite och kollar andras bloggar. Ska egentligen göra på mitt arbete till arbetsliv men jag orkar bara inte, gör klart det imorgon, jag är så snabb och bra så det blir bra ändå. Känner inte för att arbeta alls idag och ändå har vi typ bara lektioner då vi måste arbete på en massa grupparbeten >_<
.
Vill hem , vill sova , vill vara med Alex, men imorgon är de äntligen onsdag! Då kommer min älskii och jag längtar så mycket så ni vet inte. Sen far jag till honom på helgen också, ännu bättre och då ska vi absolut inte göra något, bara ligga och mysa hela dagarna ^^
.
Känner mig på konstigt humör måste jag säga , vet inte om jag är arg, glad, ledsen , sur, konstig eller inte? Eller , jag är typ konstig tror jag eller snarare allt... Gud känner mig på verkligt funderar humör, funderar på allt typ som jag ser hör eller har sett och hört. Hmm.. känns allt för mysko det här, ska ta och göra något vettigare som att läsa fler bloggar istället för att skriva en massa skit xd Blev ju som en kort blogg också?
.
Zarabergh

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008