tisdag 7 oktober 2008

No easy way oout

Blääh, orkar inte skriva så mycket till blogg idag. Ska lägga in en jätte rolig lista istället men först ska jag dra kortfattat vad dagen innehöll: Började med nytt ämne , sälskapsdjur, fast det var inte mycket till lektion bara boring genomgång xd Sedan etologi då vi gick igenom kapitelna vi skulle ha läst till idag och sedan lunch.
.
Det blev en slag fiskgratäng och potatis, helt okej men det blev ändå fil som "efterrätt" för mig och Sneaker fuckern Agatha, hahahaha. Nu var det bara tråkigaste lektionerna kvar, först arbetsliv TOTALT OINTRESSANT och då våran lärare skulle säga kretsloppet och inte kom på vad det det hette sa ha " solen och det där..." Det tyckte jag och Johanna var skit kul! Svenskan kvar och det gick snabbt ( som tur var ) skrev klart min insändare och sen var det bara hem , äta, plugga , burken och mer plugg sen.
.
Zarabergh
.
1. Sätt igång din mobilspelare på slumpvis
2. Tryck nästa efter varje fråga
3. Svara på frågorna med hjälp av låttitlarna
.
VARNING FÖR KONSTIGA SVAR x]]
.
1.Hur mår du idag?
Vegas

2.Kommer du komma långt i livet?
Hold on
3.Hur ser dina vänner på dig?
What do you do?
4.Kommer du gifta dig?
Över Gränsen
5.Ditt livs themesong?
To be loved
6.Vad är ditt livs historia?
Born like this
7.Hur går skolan för dig?
Wake up
8.Hur kommer du komma fram i livet?
Låt oss leva föralltid
9.Hur kommer morgondagen vara?
Mah secret garden
10.Det bästa med dina vänner?
Dag för dag
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Min lilla prinsessa
12.Vilken sång beskriver dig mest?
Losing
13.Hur är det med ditt liv?
Alive ( N' out of contro )
14.Vilken låt ska spelas på din begravning?
Alla som inte dansar är våldtäcktsmän ( HAHA )
15.Hur ser världen på dig?
Andas
16.Kommer du ha ett lyckligt liv?
Aplogize remix
17.Är dina föreldrar generösa mot dig?
Ashamed
18.Har du en djup och mörk hemlighet?
Away
19.Brukar folk fantisera om dig?
Bacon och solsken
20.Hur kan jag göra mig själv glad?
Baad seed
21.Kommer jag någonsin ha barn?
Bangar inte
22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Bara en gång till
23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Bara för dig
24.Vad är några tips till mig?
Belive
25.Hur kommer jag bli igenkänd?
Bnen på ryggen
26.Din danssång?
Break my fall
27.Vad är det bästa med livet?
Breakdown
28. Vad vill du göra imorgon?
Burn
29. Är du glad idag?
Coverband
30. Vilken är din favoritplats?
Crash

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA vad kommer spelas på din begranving? alla som inte dansar är våldtäcksmän :D HAHAHAH så bra :D och imorgon ska du brinna ;) HAHAH


© Copyright by Burythelies 2008