fredag 17 oktober 2008

Finaly!

NU äntligen ska jag få träffa min Alex, känns som om de vore 765 år sedan! Känner mig så himla glad just nu , dessutom har jag äntligen fått en ny skrivbordsstol som jag ska nöta nu (en likadan som Alex ar är de t.o.m om intressekulbben ville veta xd) Så 20 över 6 far jag mot Luleå å ska bara mysa hela helgen och det ska bli så skönt.
.
Just nu känner jag att min mage börjar ropa efter mat också, ska äta natchos idag (stavning?) ska bli gott de med. Hade en kort och bra dag på skolan, redovisade min "insändare" och jag tycker personligen att det gick jätte bra och läraren verkade gilla det med! Tummen upp på det, och på att det är helg, och på att jag snart ska få fara till Luleå och träffa min älskii och på att... ja något mer antar jag !
.
EN liten dagens sen blir det inte mer för idag, simma lungt!
.
Zarabergh
.
Dagens låt: Lillen - Ett tillsammans
Dagens längta: Alex!!!

Dagens vill ha : Mat just nu :O

Dagens ord : Luleå

Dagens TV: vet inte , men film lär det bli

Dagens göra: Åka tråkbuss + ge Alex presenter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHA men film lär det bli :D haha ska jag känna mig träffad?

Zara (: sa...

att du ska


© Copyright by Burythelies 2008