onsdag 29 oktober 2008

Find a way

Nu har jag varit grymt seg på att uppdatera min blogg, jag vet men jag är bara så seg när det är lov och jag inte sitter mina regelbundna tider vid datorn och har inget att göra så det blir ett tråkigt inlägg om hur dagen varit xd Under loven gör man ju annat då sitter man inte och bloggar lika mycket ju , inte ens ... dem andra gör de? Eller? Whatever.
.
Har under lovet hunnit med att vara med Alex (såklart) och vi har inte gjort så där jätte mycket och ansträngande saker direkt. Vi var på hockey i måndags och såg på när Luleå spöade Färjestad men 1-0 efter ett konstigt mål som inte skulle varit mål. tragiskt men sant :/ Idag var jag Alex, Simon och min kusin Samuel och badade på PHB och flängde om krig lite, stannade till halv 4 ungefär då morfar kom och hämtade oss.
.
Nu har jag även börjat se fringe (vet jag är seg xd) YEAH , det är fan bra måste jag säga, märk att det är han som gjort "Lost" som gjort det också. Jag och Alex såg första avsnittet i går och nu ska vi se andra avsnittet så fort jag bloggat klart (: + Att jag nu har skaffat mitt efterlängtade photoshop (tack älskling du är bäst)! Jag är en klad hest , bara att installera det och sen är jag ph mästare nästa!
.
Zarabergh
.

2 stycken fringe bilder (:

Inga kommentarer:


© Copyright by Burythelies 2008